Treceți la conținutul principal

#Girlboss

Sunt absolut sincer când spun că abia am așteptat să pot scrie și eu ceva aici. Deci revenind cu un brand new design pentru blog și o recenzie proaspăt scoasă din cuptor.
Deci... in real life, nu există așa ceva ca dragoste la prima vedere, nici nu trebuie să insit pe subiect. Însă când vine vorba de cărții, dragostea de la prima vedere este mai reală și palpabilă ca ecranul din fața ta. Eu știu. Deoarece cum am văzut cartea asta am știut că o să-mi placă. Deși nu sunt adepta cărților motivaționale și de autoeducare, gen "Cum să fii milionar". #Girlboss mi-a plăcut și încă enorm. Chiar mi-am luat o agentă și un pix și am notat fiecare citat care-mi făcea cu ochiul, țin să precizez că nu am mai făcut asta niciodată cu altă carte. Fiindcă am știut de la bun început că o sa-mi placă foarte mult, și așteptările mele au fost pe măsură.
Mi-a placut enorm structura cărții, mai ales modul în care se începea fiecare capitol, cu o ilustrație și o pagina complet neagra cu citate corespunzătoare.
Cartea este despre Sophia Amoruso, o femeie de afaceri ce și-a început carieră, la vârsta de doar 22 de ani, fără a avea experiență, studii economice sau măcar un împrumut bancar, până la 30 de ani ea era deja milionara și CEO și fondatoarea Nasty Gal. Iar cartea vorbește despre începutul și avântul afacerii sale. Mi-a plăcut modul în care Sophia Amoruso se mai autoironizeaza din când în când, dar mereu oferă sfaturi bune în proces. mi-am notat câteva de care sunt sigură mă voi folosi în viitor. Partea cea mai bună este faptul că chiar dacă titlul cărții sugerează un conținut extra femenist, nu este de loc așa. Cartea vorbește în principal despre cum ar trebuii tu, ca perosană să ai succes în viața și cel mai important să faci ceea ce îți place. Faptul că cartea este scrisă de cineva care până la urmă a reușit să facă asta, mă motivează și mai mult să-i urmez sfaturile.

Figure out what you love doing and don’t suck at, then try to figure out how to make a living doing that! Don’t be scared. We’re all going to die, it’s just a question of when and how—so be brave! You will never regret trying to fulfill your dream! Don’t get caught up in hanging out and drinking or partying. Celebrate when there’s something to celebrate. Take pride in what you do. Don’t do sloppy work. Be the best. Have something original and special to offer that makes people’s lives better.


The world loves to tell you how difficult things are, and the world’s not exaggerating. And that’s a real bummer. But, here’s the real shit: you can have it all, and nothing comes easy. You will make sacrifices and compromises, get let down and let other people down, fail and start over, break some hearts, take some names, and learn to pick up and continue when your own heart gets broken. But difficult doesn’t mean impossible, and out of the baillions of things in this universe that you can’t control, what you can control is how hard you try, and if or when to pack it in.
Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ora vrajitoarelor

A trecut ceva timp de când n-am mai citit ceva de Anne Rice, acum câţiva ani, când i-am descoperit cărţile eram pur si simplu, total pasionată de lecturalor. Mă refer la seria "Cronicile vampirilor", unele cărţi din serie m-au marcat, şi puţine cărţi au avut acest efect asupra mea. "Interviu cu un vampir" şi "Vampirul Lestat" mi-au plăcut atât de mult încât şi astăzi din când în când le răsfoiesc şi de obicei după ce termin cartea renunţ să o recitesc, dar aceste două cărţi le-aş reciti cu păcere, însă am o memorie bună şi îmi amintesc ce se întâmplă acolo şi chiar dacă am uitat unele scene, pe parcurs mi le amintesc cu toate detaliile, şi eu nu pot să continui dacă ştiu ce va urma. Însă doar primele două volume din serie mi-au plăcut mult, deja parcă în coborâre deplină cărţile au început să-mi displacă. "Regina Damnaţilor" a fost ok, "Povestea Hoţului de trupuri" mi s-a părut punctul în care Lestat şi-a pierdut din farmec, de parcă …

Leapsa Vanatoarea printre rafturi II

De mult nu am mai făcu o leapsă şi fiindcă îmi place să mai răscolesc printre rafturi am ales-o pe aceasta. My precious...
1 Găseşte o carte a cărei titlul să conţină iniţialele tale.
E convenabil fiindcă iniţialele mele sunt M M

2 Numără-ţi vârsta pe raftul tău, ce carte este?
Un roman în italiană pe care sigur n-am să-l citesc niciodată.

3 O carte a cărei acţiune se petrece în ţara ta.
Ei bine, unica carte(Tema pentru acasă) a cărei acţiune se petrece în Molova, pe care o am, e momentan la Chişinău, aşa că am ales o carte din literatura română, parcă după sfârşitul primului război mondial, Marea Unire, mă rog cred că se pune.

4 Găseşte o carte a cărei acţiune se desfăşoară într-un loc unde ai vrea să pleci
O am doar în format electronic, însă ţineam neapărat să vizitez Japonia şi de aceea am ales-o.

5 O carte ce are culoarea ta favorită
De obicei violetul nu e culoarea mea favorita dar acum parcă am o slăbiciune pentru ea.

6 Cu care carte ai cele mai dragi amintiri
Am citit-o când …

Top rujuri magice

Poate nu știți dar pe lângă pasiunea mea pentru cărți mai am una... machiajul! De fapt sunt make-up artist calificat și licențiat, cu o colecție impresionantă de pensule, pudre, rimeluri, farduri și bineînțeles rujuri! Conform ultimului recensământ aveam în jur de 40, dar la fel ca și în cazul cărților am pierdut de mult orice legătură cu realitatea. Dar să fiu sinceră în ultimul timp nu prea mi-am cumpărat rujuri, and I need new babies!
Cum urmăresc multe vloguri beauty, sunt mereu la curent cu ultimile noutăți în materie de make-up. Deci am hotărât să fac un top cu rujuri neobișnuite care urmează să intre în familia mea, din păcate șansele ca să le găsesc în Moldova sau România sunt așa de mici încât îmi pun speranța doar pe e-bay și amazon, ceea ce bineînțeles înseamnă că mă va costa transportul mai mult decât produsul.
5 Peel off lipstick

Am deja unul, dar ideea din spatele acestui produs mi se pare atât de interesantă încât ar fi păcat să nu-i ofer un loc aici. Dacă nu aveți inst…