Treceți la conținutul principal

Red Queen

M-am apucat de cartea asta fiindcă simplu mi-a plăcut coperta, foarte serios și matur motiv...
Am citi descrierea pe Goodreads și mi-a amintit în mod  ciudat de mult de o povestioară pe care am scris-o când aveam în jur de paișpe ani. Mai târziu am șters toate copiile de pe calculatorul meu vechi, care acum din fericire e nefuncționabil, apoi în mod dramatic i-am dat foc unicei copii tipărite. Nu știu cum dorm noaptea...
Și despre carte...
Ei aici vorba de două rase diferite unii au sânge argintiu și pot au puteri gen X-men, și sunt și o rasă inferioară cu sânge roșu fără puteri, care bineînțeles sunt subjungați de aștea argintii. Ei bine eroina noastră Mare, cam prostuță chiar și pentru stadartele YA, posesoare de sânge roșu(evident) se trezește brusc cu puteri de a controla volții. Dintr-un motiv tâmpit e obligată imediat să se căsătorească(sounds like my nightmare) cu un prinț argintiu. Fata e prinsă într-un fel de intrigă politică și cu citatul ăsta al autoarei pe care îl găsem minim de cinci ori per capitol Anyone can betray anyone. Era evident că o să fie trădată de Maven, iar triunghiul ăla amoros cu Cal era destul de enervant. Nu știu cine s-a chinuit mai mult Sisif să tot ridice bolovanul sau eu să termin cartea asta. Chiar dacă mi-a plăcut relativ ultimul capitol și puțin din epilog, mi-a lăsat un gust amar... La naiba! Dacă nu aș avea un simț critic atât de ascuțit și nu mi-aș fi distrus experimentele mele literale, poate că acum aș fi fost bogată...
Mi-a plăcut totuși de Maven, e așa un  villian simplu dar dintr-un motiv oarceare adorabil


The truth is what I make it. I could set this world on fire and call it rain
Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ora vrajitoarelor

A trecut ceva timp de când n-am mai citit ceva de Anne Rice, acum câţiva ani, când i-am descoperit cărţile eram pur si simplu, total pasionată de lecturalor. Mă refer la seria "Cronicile vampirilor", unele cărţi din serie m-au marcat, şi puţine cărţi au avut acest efect asupra mea. "Interviu cu un vampir" şi "Vampirul Lestat" mi-au plăcut atât de mult încât şi astăzi din când în când le răsfoiesc şi de obicei după ce termin cartea renunţ să o recitesc, dar aceste două cărţi le-aş reciti cu păcere, însă am o memorie bună şi îmi amintesc ce se întâmplă acolo şi chiar dacă am uitat unele scene, pe parcurs mi le amintesc cu toate detaliile, şi eu nu pot să continui dacă ştiu ce va urma. Însă doar primele două volume din serie mi-au plăcut mult, deja parcă în coborâre deplină cărţile au început să-mi displacă. "Regina Damnaţilor" a fost ok, "Povestea Hoţului de trupuri" mi s-a părut punctul în care Lestat şi-a pierdut din farmec, de parcă …

Leapsa Vanatoarea printre rafturi II

De mult nu am mai făcu o leapsă şi fiindcă îmi place să mai răscolesc printre rafturi am ales-o pe aceasta. My precious...
1 Găseşte o carte a cărei titlul să conţină iniţialele tale.
E convenabil fiindcă iniţialele mele sunt M M

2 Numără-ţi vârsta pe raftul tău, ce carte este?
Un roman în italiană pe care sigur n-am să-l citesc niciodată.

3 O carte a cărei acţiune se petrece în ţara ta.
Ei bine, unica carte(Tema pentru acasă) a cărei acţiune se petrece în Molova, pe care o am, e momentan la Chişinău, aşa că am ales o carte din literatura română, parcă după sfârşitul primului război mondial, Marea Unire, mă rog cred că se pune.

4 Găseşte o carte a cărei acţiune se desfăşoară într-un loc unde ai vrea să pleci
O am doar în format electronic, însă ţineam neapărat să vizitez Japonia şi de aceea am ales-o.

5 O carte ce are culoarea ta favorită
De obicei violetul nu e culoarea mea favorita dar acum parcă am o slăbiciune pentru ea.

6 Cu care carte ai cele mai dragi amintiri
Am citit-o când …

Top rujuri magice

Poate nu știți dar pe lângă pasiunea mea pentru cărți mai am una... machiajul! De fapt sunt make-up artist calificat și licențiat, cu o colecție impresionantă de pensule, pudre, rimeluri, farduri și bineînțeles rujuri! Conform ultimului recensământ aveam în jur de 40, dar la fel ca și în cazul cărților am pierdut de mult orice legătură cu realitatea. Dar să fiu sinceră în ultimul timp nu prea mi-am cumpărat rujuri, and I need new babies!
Cum urmăresc multe vloguri beauty, sunt mereu la curent cu ultimile noutăți în materie de make-up. Deci am hotărât să fac un top cu rujuri neobișnuite care urmează să intre în familia mea, din păcate șansele ca să le găsesc în Moldova sau România sunt așa de mici încât îmi pun speranța doar pe e-bay și amazon, ceea ce bineînțeles înseamnă că mă va costa transportul mai mult decât produsul.
5 Peel off lipstick

Am deja unul, dar ideea din spatele acestui produs mi se pare atât de interesantă încât ar fi păcat să nu-i ofer un loc aici. Dacă nu aveți inst…